Komentáře

ke článku: Reportéři ČT hledali podzemní továrnu na Františkově - doplněno 30.10.07
ze dne 25.10.2007, autor článku: Kuba

Komentář ze dne: 16.11.2017 03:37:41     Reagovat
Autor: [zzzzz] - zzzzz (ncjdkshjvjk@163.com)
Titulek: 111










Komentář ze dne: 03.07.2017 11:32:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - meadc (adc15080383208@yahoo.com)
Titulek:








Komentář ze dne: 09.03.2017 08:38:49     Reagovat
Autor: [dong123] - dong123 (wengdongdong321@yahoo.com)
Titulek:




Komentář ze dne: 16.11.2016 07:11:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Yaojia (2277607014@qq.com)
Titulek: zzz
conver se shoes
cheap basketball shoes
nike huarache
jordan shoes
< b>michael kors outlet
oakle y sunglasses
mich ael kors outlet
supra shoes sale
cheap jordan shoes
nike tn
chaussure louboutin
pandora charms
fit flops sale clearance
michael kors handbags
< b>michael kors handbags sale
pa ndora outlet
ralph lauren
polo ralph lauren
michael kors handbags
michael kors handbags wholesale
lebron shoes
nike air huarache
michael kors outlet
nike blazer
nike store uk
adidas nmd runner
Komentář ze dne: 16.11.2016 06:33:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Yaojia (2277607014@qq.com)
Titulek: zzz



Komentář ze dne: 26.12.2015 04:38:47     Reagovat
Autor: [jaassdd] - 1226maoqiuyun (jaassdd123@gmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 03.08.2015 03:30:48     Reagovat
Autor: [fang] - fang (f1053154764@gmail.com)
Titulek:
fangyanting20150803
cheap jordans free shipping
oak ley sunglasses cheap
cheap air max
mcm outlet online
mic hael kors
coach outlet store online
tr ue religion jeans outlet
cheap oakleys
socce r shoes for sale
oakley sunglasses wholesale
cheap oakley sunglasses
tru e religion sale
louboutin
louis vuitton sito ufficiale
michael kors handbags
kate spade outlet
pan dora charms
ed hardy uk clothing
to ry burch handbags
true religion
coach outlet store online
ch ristian louboutin
ralp h lauren femme
pan dora jewelry outlet
che ap oakley sunglasses
Komentář ze dne: 03.08.2015 03:23:50     Reagovat
Autor: [fang] - fang (f1053154764@gmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 21.07.2015 11:21:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zd0721 (lin518802@gmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 29.06.2015 09:16:31     Reagovat
Autor: [guoguo1] - guoguo (yan980424@126.com)
Titulek:


Komentář ze dne: 11.08.2009 19:42:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Nachtigal (@)
Titulek: vlet pro ledňáčka
Prozkoumáváte to co zná každé malé dítě z okolí, ale tam kam se stejně nedostanete tam Vaše noha ještě nevstoupila.Zatím jenom oblizujete z dortíčku šlehačku ale do dortu jste si ještě nekousli a nejspíš ani nekousnete.A nezapomeňte to zase smazat.

Komentář ze dne: 19.07.2009 10:08:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Marekk (mar3ek@seznam.cz)
Titulek: pokračování ?
zdravim,
koukám a poslední příspěvek je z 06.02.2008 , je od té doby nějaký pokrok nebo nějaké nové poznatky ?
s pozdravem Marek

Komentář ze dne: 06.02.2008 23:58:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (majestic.uh@seznam.cz)
Titulek: "porada"
Zdravím kolegy hledače! Na Šumavu se pravděpodobně podívám
19.3.(mám to dost daleko, takže bych to spojil se služební cestou).
Mohli bychom se sejít a naplánovat jarní akci. Rozdělit úkoly, co kdo
zajistí, finance atd. Buď továrnu najdeme, nebo dokážeme, že nikdy
žádná neexistovala ( i to je možné ). Co vy na to?

Komentář ze dne: 04.02.2008 15:32:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lancer1 (@email.cz)
Titulek:
Zdravim tě Kubo,jo máš pravdu,nikdo to tam samozřejmě nechce ničit.Průzkum se dá dělat ohleduplnější cestou.Odkazuji se na komentář nad tebou,sejdeme se na Františkově tak koncem března a domluvíme společný postup.Zdá se mi hloupé aby kopalo víc skupin a výsledek dohromady žádný.

Komentář ze dne: 04.02.2008 09:05:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba (@)
Titulek: Průzkum není totéž co devastace
Ahoj diskutéři, jsem pro další bádání, ale nějakou lidskou formou, nechápu, proč chce někdo odřezávat šoupata. Podle mě je to zcela zbytečné. Za šoupětem je turbína a za ní montážní otvor, kterým je vidět do skruže, ta ústí do místnosti ve které byla i ČT. Tak proč cokoliv ničit. Stačí tam spustit kamerku, nebo stačí, aby jeden byl dole v odtokové štole a druhý nahoře v náhonu turbíny a lze si tuhle teorii snadno ověřit. Jsem rozhodně proti jakémukoliv drancování. Průzkum se dá dělat i jinak, nebo se snad pletu?

Komentář ze dne: 01.02.2008 09:03:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lancer1 (@email.cz)
Titulek:
Čau Míro,tak jestli jsi pro,sejdeme se hned jak sleze na Františkově sníh,přímo v penzionu,prodebatujeme dosavadní vývoj bádání,vyměníme zkušenosti.Vymyslíme společný postup k snad otevření podzemí.Víc hlav,víc rozumu!Co ty na to?

Komentář ze dne: 29.01.2008 22:26:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (majestic.uh@seznam.cz)
Titulek:
Ahoj Radku, dík za odpověď. Georadaru ani virguli moc nevěřím, jsou
lidé, kteří na základě těchto informací hledají už 17 let a nikam se
nedostali. Získal jsem pár informací, na jejichž základě jsem si vytvořil vlastní teorii. Na Františkov jsem se chystal ještě před odvysíláním pořadu Reportéři ČT. Rozhodně mám v úmyslu provádět
průzkum sofistikovanějším způsobem, než odřezávat šoupata, za kterými stejně nic není. Bylo by to jen zbytečné ničení něčeho, co mi nepatří. Seriózní badatel postupuje jiným způsobem. Spolupráci
se nebráním, vše mám promyšlené, vím, co hledám.... M.C.

Komentář ze dne: 14.03.2008 02:44:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel (karel.spacek@karevic.com)
Titulek: Re:
Nedá mi to a musím drobně zareagovat na druhou větu příspěvku. O virguli se bavit nehodlám, nicméně musím bránit georadar, a to nejen proto, že mne částečně živí. Je to přístroj, který měří fyzikální vlastnosti, takže "věřit nebo nevěřit mu" zkrátka do určité míry musíme všichni, kdo věříme nebo nevěříme fyzice, kterou nás učili už na základní škole. To, že ten přístroj (a i další geofyzikální) měří fyzikální vlastnosti, samozřejmě neznamená, že z jeho výsledků lze (tak dokonale a přesně, jako to někteří dělají z virgule) určit, že přesně 2 m pod námi je štola, která nemá nic společného s průtokem vody a končí 65 m od nás, takže tam může být podzemní továrna - tohle prostě neumíme. Můj kolega dr.Hrubec v reportáži naopak používá v souvislosti s rozměry objektu ne zcela odborné slovo "tipuji", které je nicméně do určité míry vystihující situaci. Naše přístroje měří (na rozdíl od virgule) fyzikální vlastnosti prostředí a pokud je máme převést do normální mluvy a geometrie, je třeba ještě většinou odhadnout jiné vlastnosti prostředí, takže tak dokonalí jako proutkaři zkrátka být nemůžeme a vždy naše výsledky jsou s určitou chybou (např. desetiprocentní). Nicméně vždy zůstává nezpochybnitelná ta skutečnost, že v tom určitém místě se nějak mění vlastnosti prostředí a je tedy pravděpodobné, že pokud například hledáme štolu, je právě tam a ne jinde, kde se prostředí jeví jako zcela homogenní a neporušené. Tolik na obhajobu georadaru, potažmo geofyziky jako celku.
Co se týče mne a této lokality, tohoto konkrétního průzkumu jsem se neúčastnil, měl jsem v oné době jiné úkoly, nicméně přímo na daném místě jsem před cca pěti lety vedl velmi obdobný georadarový průzkum vyžádaný jistou fyzickou osobou. Na dvou místech na cestě k penzionu (u spodní

Komentář ze dne: 14.03.2008 02:47:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel (@)
Titulek: Re: Re:
(u spodní v reportáži zachycené štoly blízko hlavní silnice jsme, tuším, neměřili) byly i tehdy nalezeny indicie narušení prostředí či křížení se štolou, byl poté pro ověření prováděn i průzkum další geofyzikální metodou (přesněji gravimetrií). Ten nicméně na vytipovaných místech na pod cestou nezaznamenal rozsáhlejší volné prostory, takže výsledek byl popsán jako možné zavalené štoly.
Jinak, co se týče vlastní reportáže, musím i podpořit stanovisko jednoho z hlavních šéfů této diskuse. Z různých důvodů jsem v životě přičichl ke aplikované geofyzice, vyšší vědě i novinařině a i k některým dokumentaristům mám blízko (navíc ani Šumavu nemám daleko :-) ) a mám též pocit, že reportáž je dělaná spíš na efekt než na získání opravdových výsledků. Režie, kamera i střih vlastní reportáže jsou udělány dle mého lehce diváckého názoru velmi kvalitně a zajímavě, nicméně vedení vlastního "průzkumu" má své mnohé "mouchy". A protože asi stál televizi peníze a dokonce se za nicneříkajícími pamětníky vydali až za hranice, nejsem si jist, že byly prostředky vynaloženy zcela efektivně (jak už to tak u veřejnoprávních médií často bývá). Pokud pomineme neprofesionalismus reportérů v přesnosti titulků i jiných pojmů ("seismograf" taky není úplně totéž co aparatura pro měření refrakční seismiky), i já se stejně jako vy trochu podivuji, že když se hledá štola zřejmě s betonovou či jinou vyzdívkou, že se při ověřování hned několikrát použije vrtná souprava, která se zastaví na první "překážce" a pak dojdou peníze...
Jinak, přeji vám hodně zdaru při dalším (doufám, že nějak rozumně a nedestruktivně vedeném) zkoumání objektu a také málo klacků pod nohama ze všech stran.
K.Šp., geofyzik
(Omlouvám se za ne zcela aktuálnost,ale reportáž jse

Komentář ze dne: 14.03.2008 02:48:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel (@)
Titulek: Re: Re: Re:
(Omlouvám se za ne zcela aktuálnost,ale reportáž jsem viděl až teď na netu, nějak na to dosud nebyl čas.)

Komentář ze dne: 29.01.2008 20:32:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lancer1 (@email.cz)
Titulek:
Taky tě zdravím Míro,je vidět že o podzemí něco víš,samozřejmě zasypaný vchod je úplně jinde,nechci to prezentovat na otevřených stránkách,ale jsem jeden z ůčastníků natáčení dokumentu reportérů Čt.Viděl jsem jasně výsledky georadaru i průzkum virgulí.Shodovaly se přesně.Jak říkám,nabízím výměnu zkušeností s průzkumem a třeba to doopravdy společně otevřem.Čt se k tomu vrátí malou reportáží.S pozdravem Radek.

Komentář ze dne: 29.01.2008 20:22:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (@)
Titulek:
Zdravim všechny....Hlavně Lancera!
Počkáme na jaro a to vše ukáže. Máme vytipovaný jeden vchod a ten nám potvrdila i měření, takže už nejde šlápnout vedle... Stačí to rozbít, či navrtat a jsme tam :-)
Ty vodní skruže jsou napojeny na turbínu k fabrice, takže by se i teoreticky dalo dostat k těm turbínám a přes ně snad i dál do podzemí... Stačí odříznout ty zatažená, zrezlá kovová šoupata a už se pracuje na chlapíkovi, co má kovošrot a má na to vybaveníčko... :-)

Komentář ze dne: 28.01.2008 20:50:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (majestic.uh@seznam.cz)
Titulek:
Zdravím kolegu Lancera1! Protože tvůj poslední komentář zní docela seriózně, budu reagovat na tvůj komentář z 24.1. Nechci ti kazit radost, ale "vaše" jáma, kterou jsem vyfotil, nehraje při hledání továrny vůbec žádnou roli. V podstatě nikam nevede. Mohl by jsi tím prolézat pořád dokola a dokola a k objevení vchodu do továrny by jsi se nepřiblížil ani o krok! Jinak hodně štěstí při bádání, třeba se na Františkově potkáme. Mirek Carda

Komentář ze dne: 27.01.2008 23:54:00     Reagovat
Autor: [uli] - Kuba (webmaster@info-sumava.cz)
Titulek: Plánek
... tady někdo sliboval poslat nějaký plánek, nebo zákres ... a nic.

Komentář ze dne: 28.01.2008 09:12:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lancer1 (@email.cz)
Titulek: Re: Plánek
Zdravím Kubo,jestli máš zájem pokračovat ve výkopových pracích s námi,domluvíme se,sejdeme se v penzionu na Františkově,kde si můžem navzájem vyměnit dosavadní zkušenosti ohledně výkopových prací.Materiálu je dost,ukázku ti můžu poslat na e-mail.Nejde nám o hledání nějaké senzace,jantarových komnat apod,pouze o to pokusit se zjistit jak velká továrna byla a průzkum podzemí.

Komentář ze dne: 09.01.2008 22:32:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (@)
Titulek: Chodba
Jo a podle fotomontáží a plánů vede jedna strana chodeb směrem od továrny a z druhé strany je zakončena závalem druhým a slepou chodbou, kde je místnost za napůl spadlýmy rádoby padajícími dveřmy, ale nic tam není, žádná stopa po dalších vchodech či vstupech...Prostě slepá ulice...Uvidíme, co přinese jaro a poohlédnutí na místech, které nám označil georadar...

Komentář ze dne: 24.01.2008 17:43:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lancer1 (@email.cz)
Titulek: Re: Chodba
Zdravim Tomaši,neboj na jaře budem pokračovat,docela se mi líbí jak nám Kuba vyfotil naší jámu.Skoda jen,že je plná vody...

Komentář ze dne: 09.01.2008 22:25:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (djklomfi@seznam.cz)
Titulek: Pokračování...
Ale i kdyby se podařilo kus odvrtat, bylo by to zbytečné, protože v závalu je pár dobrých tun sutin a tahat to v kýblech až na konec tunelu za ''bojových podmínek'' pokolena ve vodě na povrch by bylo na pár měsíců a mraky dřiny. Máme na jaře, jen co to sníh dovolí, v plánu vrtnout do jedné z ''křižovatky chodeb'', které jsou objeveny na geoměření s radarem a tam spustit minikameru, poté se dá mluvit o shánění o nějakých povoleních a následných výkopových pracích. Tunel je až ta poslední varianta hledání, jelikož máme v hledáčku pár zajímavých míst, které jsme naměřili, ale to víte, to není jako práce s buzolou :-) Každopádně věřím, že hledání a trpělivost přinese výsledky, ať budou jakékoliv...

Komentář ze dne: 09.01.2008 22:15:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (@)
Titulek: Chodba
Zdravim všechny nadšence...Tomáš zde píše,že v tunelech jsou nápisy, ano jsou, ale většina je nečitelná (pokud mi Tomáš napíše jeho mail, klidně pošlu detaily nápisů na fotkách) protože zub času a vlhké prostředí nadělá své...Na několika nápisech jsou jasné znaky a dá se to s trochou fantazie i domyslet...Jsou to jména(nějaký Hans von ... apod.),ale bohužel nemůžeme už v tuto chvíli zjistit kdo a za jakých okolností je tam zanechal...Píše tu i že s pořádným vrtákem by to šlo odvrtat, ano, ale kde sehnat elektriku?Tahat lesem agregát a tahat kabely kamsi do podzemí a vlhkého prostoru, navíc je v tunelu mnoho vody, místy až po kolena, což je až skoro 70cm...

Komentář ze dne: 09.01.2008 21:04:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (majestic.uh@seznam.cz)
Titulek: Betonová chodba
Právě o té betonové chodbě jsem psal v posledním příspěvku.
Nápisy švabachem vlastně nejsou žádné nápisy, pouze písmena.
Snad monogramy nebo nějaké značky. K vrtání schází povolení,
jinak všechno je, i kamera. Osobně si myslím, že za závalem chodba
do žádné továrny nepokračuje, ale docela rád bych se mýlil....
Uvidíme. Jaromír Carda

Komentář ze dne: 09.01.2008 14:39:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomas (@)
Titulek: a co ta betonová chodba?
Zdravim,

hodně se tu mluví o trubkách, ale co ta betonová chodba? Tuší někdo k čemu mohla sloužit? Přeložil někdo ty nápisy švabachem? A co navrtání šachty za závalem - taky si myslím, že nemůže být takový problém sehnat slušnej vrták i do železobetonu. Přes díru se potom do šachty dá nahlédnout nějakou malou kamerou a když to bude stát za to, tak začít odstraňovat závaly.
Doufám jen, že tyto podzemní systémy nezničí bandy zlatokopů. Jinou než historickou hodnotu nejspíše mít nebudou. :-(

Tomáš

p.s.: další kolo bádání se dá asi čekat po zimě, až odtají sněhy a zem povolí, co?

Komentář ze dne: 06.01.2008 18:36:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (@)
Titulek: Pokračování...
Na tehdejším leteckém snímku je vidět vykácený pruh lesa v místech od příjezdové komunikace k penzionu. Nahoře na kopci jsou pozůstatky jakého si stavidla, domnívám se, že tu vodu hnali jím. Pokud má někdo lepší verzi, napište ji...

Komentář ze dne: 06.01.2008 18:22:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (@)
Titulek: Pokračování...
Vím, podle prostoru, který je velice omezený, by to mohlo být složitější, ale na druhou stranu díky značné korozi, by to něměla být zas taková dřina s pořádnou pilu na železo. Cestou tou chodbou jsou dvě svislé šachty, ale jsou zatopené (cca 5m z pohledu ze zhora), což by mohlo potvrzovat teorii, že je opravdu v podzemí cosi vybudováno. Teď je otázka, jaké záměry měli němci s pozemky okolo Františkova a zda se jim jejich záměry podařilo dotáhnout do konce. Jisté je, že tam opravdu něco budovali...Můžeme se zatím jen domnívat, ale doufám, že jednoho dne budeme moci s jistotou říci co přesně je v podzemí na Františkově a doložit fakty. Ještě se vrátím k přítokům...

Komentář ze dne: 06.01.2008 18:02:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (djklomfi@seznam.cz)
Titulek: Přítoky na turbíny...
Zdravím pana Cardu, tak ta otázka mi taky vrtá hlavou, kde brali tolik vody. Vedle penzionu je stavidlo, ale myslím si, že bylo používáno k nynější Galerii u penzionu, protože od stavidla vedla strouha právě ke galerii. Podle starého leteckého snímku vedla těsně okolo penzionu strouha a mizela v zemi, takže si myslím, že to vedlo na pravé křídlo roury. Snažil jsem se dostat dovnitř výpustí, která ústila do řeky, ale je to tam zasypané. Z levé strany přítoku je také bohužel zával. Jediný způsob, jak se dostat dovnitř k turbínám a přes ně snad i dále je ten, že by se nechaly odříznout panty z jednoho šoupěte...

Komentář ze dne: 06.01.2008 15:50:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jaromír Carda (majestic.uh@seznam.cz)
Titulek:
Kubo máš pravdu, mne jenom vytočilo, že se na těchto jinak
seriózních stránkách objeví taková pitomost.
Zdravím badatele Tomáše Petráně, to foto opravdu může udělat
každý, tedy pokud je ochoten obětovat foťák ( zase tak jednoduché to opravdu nebylo, vyfotit např. vánoční stromek je
mnohem jednodušší, jak jsem nedávno zjistil ). Vaše teorie je
správná. "Tajemná" chodba není nic jiného, než kanalizační systém
( i když poněkud velkoryse dimenzovaný ). Pro mne je největší záhadou, odkud přitékalo tak velké množství vody pro pohon
turbín. Co Vy na to?

Komentář ze dne: 05.01.2008 16:57:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (@)
Titulek: pokračování...
Je to jen domněnka, ale stála by za teorii, pokud máte někdo jiný názor, napište ho. Fotomontáž zašlu webmasterovi.

Komentář ze dne: 05.01.2008 16:55:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (djklomfi@seznam.cz)
Titulek: Foto???
Zdravim všechny...Nebudu zde řešit, kdo fotku pořídil nebo ne, to je zcela bezpředmětné.Může jí pořídit kde kdo, jelikož je ''roura'' volně přístupná...Pořád mi to nedalo, tak jsem koukal na nákresy a mapu. Je pár možností, které mě napadly.
Nevím, jsou to teorie: Podle délky skruže ta roura stoupá na místech, kde stála tehdejší budova a soudím,že by to mohl být odtok vody napojený na turbínu(y)...

Komentář ze dne: 01.01.2008 15:35:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
carda je prostě retarda

Komentář ze dne: 03.01.2008 21:56:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - autor fotografie (majestic.uh@seznam.cz)
Titulek: Re:
Ty idiote, na začátku jména se píše velké písmeno ( idiotům nevykám ). Jaromír Carda

Komentář ze dne: 05.01.2008 10:34:57     Reagovat
Autor: [uli] - Kuba (webmaster@info-sumava.cz)
Titulek: Re: Re:
Míro to chce klid, na blbce nemá cenu ani reagovat.

Komentář ze dne: 12.12.2007 23:06:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (djklomfi@seznam.cz)
Titulek: Uvedení věcí na pravou míru
Dobrý den, tímto zdravím a žádám "pana webmastera" o zaslání kontaktního e-mailu na mou mailovou adresu, jelikož nastala nová řešení ohledně vstupu do podzemí na pozemku ohledně Františkovské podzemní továrny. S pozdravem Tomáš Petráň ml.

Komentář ze dne: 13.12.2007 08:57:49     Reagovat
Autor: [uli] - Kuba (webmaster@info-sumava.cz)
Titulek: Re: Uvedení věcí na pravou míru
Pěkný den, nevím přesně co tím máte na mysli, pokud chtete kontaktní email na mě, je uveden na každé stránce tohoto webu dole a v levém sloupci a bude i u tohoto příspěvku, ale pro jistotu ještě jednou webmaster@i nfo-sumava.cz. Kuba Vlášek

Komentář ze dne: 04.12.2007 06:41:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
Fotku jsem před lety vytvořil já a moc mě zajímá kdo jí tady vydává za svou a světobornou

Komentář ze dne: 04.12.2007 20:27:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - autor fotografie (majestic.uh@seznam.cz)
Titulek: Re:
Nevážený anonyme !

1. Člověk, který pod svůj příspěvek neuvede své jméno, mi ani
nestojí za odpověď, ale přes to tak činím.
2. Jste lhář, fotografie je moje.
3. Fotografii jsem nikdy nevydával za světobornou.
4. Ve Vašem textu máte pravopisné chyby.
S pozdravem Jaromír Carda


Komentář ze dne: 04.12.2007 07:35:02     Reagovat
Autor: [uli] - Kuba (webmaster@info-sumava.cz)
Titulek: Re: autor fotky
Kdopak je to ten já, který nehorázně kecá. Byl jsem osobně přítomen pořízení fotky a byla focena za mé přítomnosti před několika dny. Takže sorry, vážený anonyme, ale autor fotky fakt nejste.

Kuba

Komentář ze dne: 27.11.2007 15:11:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (@)
Titulek: Fotka
Zdravim, vypadá to na spádový přívod vody na turbíny k elektrárně, šlo by konkrétněji popsat místo pořízení fotky??? Dávám právě dohromady nákresy těchto rour...

Komentář ze dne: 27.11.2007 20:17:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - autor fotografie (majestic.uh@seznam.cz)
Titulek: Re: Fotka
Není to přívod vody, ale naopak její odvod, focený zespodu.
Za provozu to musel být docela slušný vodopád .....

Komentář ze dne: 27.11.2007 20:39:08     Reagovat
Autor: [uli] - Kuba (webmaster@info-sumava.cz)
Titulek: Re: Re: Fotka
... a je to v místě, kde jste byly s ČT.

Komentář ze dne: 24.11.2007 09:00:04     Reagovat
Autor: [uli] - Kuba (webmaster@info-sumava.cz)
Titulek: Nová fotka z podzemí
Zajímavá fotka z podzemí
Františkov - podzemí
jedná se o pohled vzhůru, v místech kde natáčela ČT. Co na to říkáte. O co se podle Vás jedná. Fotku pořídil J.C. 22.11.2007

Komentář ze dne: 01.11.2007 10:48:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
No...,nemyslím si že by tu někdo vedl reportérskou válku,spíš jde o to že se zde reaguje na to že ČT1 uváděla mylné info.A nechci řešit jestli záměrně nebo ne. Problém ale nastal když se vše uvádí na pravou míru.
A jak je známo,pravda někdy velmi bolí.(nebo vadí ?) To už si paní reportérka musí přebrat sama.V dnešní době platí(a u všech novinářů dvojnásobně) že na veřejnost můžu pustit informace pouze takové které mám ověřené na 120%. Jinak se mi to může vrátit jako "bumerang"

Komentář ze dne: 31.10.2007 20:17:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Petráň (djklomfi@seznam.cz)
Titulek:
Zdravim všechny...Jsem rád, že se situace na těchto stránkách začíná uklidňovat. Připadalo mi to, jako kdyby tu vedlo několik nás mezi sebou malou reportérskou válku v tom, kdo přijde s větším (v uvozovkách řečeno) sólokaprem, protože kdokoliv, kdykoliv s něčím přišel, tak byl druhým komentářem vetován. Doufám, že to bude jen a jen lepší a že v budoucnu se naskytne popřípadě nějaká možnost spolupráce.

Komentář ze dne: 30.10.2007 15:57:51     Reagovat
Autor: [uli] - Kuba (webmaster@info-sumava.cz)
Titulek: Stížnost paní reportérky z ČT
Právě jsem měl asi 20-ti minutový rozhovor s autorkou reportáže o Františkově. Tedy pokud to skutečně byla ona. Byl jsem obviněn z kde čeho a výsledkem naší výměny názorů bylo, že píšu hrubky a že jelikož nemám vystudovanoy žurnalistiku, tak nemůžu vůbec její reprtáž hodnotit.

Bylo mi tvrzeno, že v článku nepíšu pravdu, protože v reportáži nezaznělo nic nepravdivého. Po té, co jsem jí citoval, jsem byl upozorněn, že to jen řekl jeden z respondentů v reportáži a že je to nepodstatné. Podstatné jsou prý jen údaje v komentáři. Pokud jsem upozornil pani redaktorku na to, že v reportáži zaznělo: "... syn majitelů penzionu ....", bylo mi řečeno, že jen slovíčkařím. Též jsem se dozvěděl, že jsem vůči některým lidem zaujatý. Mrzí mě, že to paní redaktorka chápe tímto způsobem.
Pokud má totiž někdo jiný názor na věc, tak to nemusí být názor špatný a autor takového názoru nemusí být hned nevzdělanec a to jen proto, že se Vám tento názor nelíbí, nebo je jiný než ten Váš.

Jelikož jsem se dozvěděl, že v diskuzi jsou jen anonimní přispěvky a že i já jsem anonymní, tak mi dovolte, abych se představil. Jmenuji se Jakub Vlášek, bydlím v Novém Dvuře u Zdíkova a můj email je webmaster@i nfo-sumava.cz.

Chápu, že paní redaktorka nechtěla reagovat na anonymní komentáře, a proto doufám, žese nyní už jí nebude nic bránit se k mému článku a své reportáži vyjádřit. Mrzí mě, že celou záležitost pojala jako nějaký boj. Možná, že kdyby se zapojila do diskuze, spoustu věcí by objasnila a třeba by získala i další informace na další reportáž.

Na druhou stranu musím připustit, že i můj článek může do jisté míry vyznít jinak, než byl myšlen a proto jsem se jej rozhodl doplnit (po druhé).

Komentář ze dne: 30.10.2007 09:10:06     Reagovat
Autor: [uli] - Kuba (webmaster@info-sumava.cz)
Titulek: Rojení a hemžení
Nebyl jste někdo o víkendu na Františkově? Zajímalo by mě jestli tam bylo hodně lidí, chtěl jsem se tam jet podívat, ale bohužel mi to nevyšlo.