Zboží&Prodej 4/2019: Mléčný návrat k základům

Mléčné výrobky si alespoň jednou za rok zakoupí každá tuzemská domácnost. Pro mnohé spotřebitele představují běžnou, ne-li oblíbenou součást jídelníčku. Průměrná česká domácnost zakoupí mléčný výrobek 140krát za rok. Trendem je příklon k základním výrobkům bez přítomnosti přidaných látek, ale také s obsahem super potravin. Tento trh se vypořádává i s cenovými výkyvy. Data společnosti GfK ukazují, že […] The post Zboží&Prodej 4/2019: Mléčný návrat k základům appeared first on Zboží&Prodej – zprávy z retailu .   Celá zpráva ...

[Akt. známka: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5

| Ze dne 15.04.2019 | Autor: automat Právě dnes | 21 přečtení | 0 komentářů | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek | Zdroj: Právě dnes